V čem je skrivnost uspeha na Facebooku? V tem, da z vašimi sledilci vzpostavite čim bolj oseben stik!
Vsi vemo, da so družbena omrežja, kakršno je Facebook, še kako pomembna za promocijo, žal pa marsikateremu podjetju za pripravo objav in komuniciranje s strankami na družbenih omrežjih zmanjkuje časa. Zato so objave neredne ali zelo naključne, kar zagotovo ne prinese pravih rezultatov.
Družbena omrežja so namreč zasnovana tako, da zahtevajo nenehno prisotnost, nenehno odzivnost, predvsem pa je treba na njih objavljati premišljeno in objave tudi dobro načrtovati. Ni namreč vseeno, kaj objavljate, katerih tematik se lotevate in na kakšen način skušate na Facebooku predstaviti svoje produkte. Preveč marketinško naravnan pristop hitro deluje neosebno, zato ne vzbudi pravega odziva pri publiki oziroma navdušenja. Hkrati pa ni dovolj, da z neko objavo le vzbudimo navdušenje pri naših sledilcih oziroma vseh, ki to objavo preberejo, ampak moramo z nadaljnjimi objavami znati to navdušenje tudi ohranjati.
Poskrbite za redne in zanimive objave na Facebooku!
Marsikdo se zaveda, da brez prisotnosti na Facebooku težko gradi svojo spletno prepoznavnost, a občasne naključne objave brez pravega načrta pri tem ne pripomorejo veliko. Na Facebooku je treba objavljati redno, premišljeno in kontinuirano, pomembna pa je tudi kvaliteta objav.
Za vas lahko pripravimo objave, ki bodo pritegnile pozornost vaših sledilcev, povečale njihovo število ter izboljšale vaš spletni ugled. Učinkovita komunikacija preko družbenih omrežij poskrbi za več klikov na vašo spletno stran in več povpraševanja po vaših storitvah in produktih.
Kako pogoste morajo biti objave na Facebooku?
Vsi vemo, da morajo biti objave na Facebooku redne, in marsikdo je prepričan, da je najbolje objavljati vsak dan, celo večkrat na dan. A običajno to ni najboljša strategija, saj tak način enostavno vzame preveč časa ter predstavlja prevelik strošek. Poleg tega pa so uporabniki družbenih omrežjih marsikdaj že siti prepogostega objavljanja in takšnih stranem celo nehajo slediti. Včasih je torej bolje objavljati nekoliko manjkrat, pa takrat kakovostno. Oziroma je treba pri tem najti pravo ravnovesje.
Kdo je vaša ciljna publika?
Pri tem se postavlja zelo pomembno vprašanja, kdo je vaša ciljna publika. So to najstniki, ki cele dneve pregledujejo objave na družbenih omrežjih in za katere je že čez nekaj minut vsaka objava zastarela? Ali pa gre za nekoliko starejšo publiko, ki družbena omrežja obišče manjkrat? Temu je treba prilagoditi tako pogostost objav, kot tudi urnik njihovega objavljanja. Določena publika Facebook objave pogleda že takoj zjutraj, spet drugi pri odmoru za malico, tretji popoldne, ko se vrnejo iz šole ali službe, največ ljudi pa šele zvečer. Na vse to je treba misliti tudi pri pripravi objav.
Ni namreč dovolj le, da s svojimi objavami dosežete določeno število všečkov, delitev ali komentarjev, ampak je pomembno tudi, pri kom vaše objave sprožijo odziv. Če so to naključni uporabniki Facebooka, ki jih izdelki ali storitve, ki jih ponuja vaše podjetje, sploh ne zanimajo, s tem niste dosegli ničesar. Vaše objave morajo zato nagovarjati vašo ciljno publiko. Samo število sledilcev ali všečkov torej ni tako pomembno, kot je pomembno to, kdo vam sledi oziroma kdo deli in všečka vaše objave. Prav zato tudi razne nagradne igre ne prinesejo vedno takšnih rezultatov, kot si podjetja želijo, saj ne privabijo nujno vaše ciljne publike, ampak vse, ki bi želeli dobiti nagrado.
Kako privarčevati pri pripravi Facebook objav?
Če se objavljanja na Facebooku lotite sami, vam bo to vzelo precej časa. Če to zaupate komu drugemu, pa to nikakor ni zanemarljiv strošek. Zaradi tega je najboljši način kombinacija obojega – profesionalni pisec vam lahko vnaprej pripravi določeno število objav na mesec, vmes pa še vi sami pripravite kakšno dodatno objavo ter tako poskrbite za bolj kontinuirano objavljanje. Pri tem vam nikakor ni treba objavljati vsak dan ali preveč pogosto, sploh če Facebook za vas ne predstavlja primarnega prodajnega kanala. Pomembno je le, da se tudi na vaši Facebook strani nekaj dogaja, da so objave kolikor toliko aktualne in niso stare že nekaj mesecev.
Če bi želeli objavljati še bolj pogosto in biti na Facebooku bolj aktivni, pa se je vedno treba vprašati, zakaj – s kakšnim ciljem in ali ga boste s tem res dosegli. Nato pa si je treba preračunati tudi to, koliko časa, energije in denarja boste za to porabili in ali se vam takšno objavljanje res splača. Žal namreč recept ni tako enostaven, da bi več objav prineslo boljše rezultate, kar je treba upoštevati tudi pri načrtovanju in pripravi objav.
Kaj vam nudimo?
Za vas lahko pripravimo zgolj golo besedilo za objave na Facebooku, lahko pa jim dodamo tudi emotikone oziroma objavo vnaprej pripravimo za objavo na vaši Facebook strani. Pri pripravi objav se maksimalno prilagodimo vašim zahtevam oziroma temu, kaj potrebujete in kakšne cilje želite doseči.
Kontaktirajte nas in za vas bomo pripravili paket objav po vaši meri!