PR članki in prodajna besedila

prodajna besedilaBi radi poskrbeli za boljšo promocijo in reklamo? Za to poskrbijo odlično napisana marketinška in PR besedila, ki jih napišejo naši pisci!

Če vas zanima, kako oglaševati svoje storitve, izdelke ali druge produkte, kako se predstaviti svetu in izboljšati obisk na spletni strani ali prodajo v spletni trgovini, je PR članek zagotovo ena od možnosti, ki vam lahko pomaga pri tem ter poskrbi za vašo promocijo.

Za vas lahko pripravimo:

  • PR članek o vašem podjetju, vaših izdelkih ali storitvah

  • Različna prodajna besedila

  • Prodajne e-maile oz. besedila za e-mail marketing

  • Reklamna besedila

  • Članke, ki predstavljajo vaše izdelke na marketinški način,

  • Vsebino za reklamne letake, brošure, kataloge

Marketinški članki za izboljšanje prodaje

Prodajna besedila lahko izboljšajo vašo prepoznavnost in prepričajo vaše potencialne stranke v nakup, pa naj se jih uporabi kot vsebino na spletni strani ali blogu, kot prodajni e-mail, letak ali kako drugače. V njih je treba nagovoriti bralca tako, da postane kupec, vendar pa pri tem ne smejo biti preveč agresivni, saj s tem lahko dosežejo nasprotni učinek:

  • marketinški člankiBralcu prodajna oziroma marketinška besedila ne smejo le našteti vseh prednosti izdelka, ampak ga res prepričati, da gre za kakovosten produkt, ga navdušiti nad njim in nad vsemi njegovimi lastnostmi.
  • Marketinški članki morajo biti napisani prodajno, a še vedno malo drugače od ostalih prodajnih besedil – delovati morajo sveže in inovativno, saj s tem pritegnejo bralce k branju, s tem pa ga tudi lažje prepričajo v nakup ali naročilo neke storitve.
  • Dobro napisano marketinško besedilo ne sme uporabljati le nekih ustaljenih fraz, ki jih uporabljajo vsi oglaševalci, saj so te bile že prevečkrat uporabljene in nimajo več pravega učinka. Prav tako v takšnem besedilu pisec ne sme pretirano opevati izdelka, kako kvaliteten in najboljši je, saj to večini bralcev ne deluje verodostojno. Takšnemu besedilo zato enostavno ne verjamejo, cilj marketinškega oziroma prodajnega besedila pa je ravno nasproten: bralci mu morajo verjeti in zaupati.
  • Zelo pomembno je, kako so marketinška besedila strukturirana, kateri deli besedila so bolj izpostavljeni ali poudarjeni, kako bralca vodijo od začetka do ključnega mesta, kjer se ta odloči, da gre za produkt, ki ga išče.
  • Vsako marketinško besedilo mora biti napisano z določenim namenom – to ni le predstavitveno besedilo nekega produkta, ampak besedilo, s katerim pospešimo prodajo tega produkta.

Marketinški članki morajo biti zato napisani izredno premišljeno, kreativno in izvirno. Če želite z njimi izboljšati prodajo, morajo biti enostavno TOP!

Promocijski oziroma PR članki

Potrebujete članek, ki bo predstavil vašo storitev ali produkt? Bi si želeli predstaviti svetu v kakšni reviji oziroma v kakšnem drugem spletnem ali tiskanem mediju? PR članki so odlična priložnost za to!

Na tak način lahko vaš produkt naredite bolj poznan, ga predstavite potencialnim kupcem in jih prepričate v to, da ga kupijo:

  • pisanje pr člankovPR članki so skoraj nujni pri novih produktih na tržišču, saj predstavljajo najboljši način, kako z njimi seznaniti širšo javnost.
  • PR članki lahko poskrbijo za odlično promocijo.
  • Najboljša in najbolj brana so tista promocijska besedila, ki ne reklamirajo le produkta, ampak bralcem ponujajo tudi uporabne vsebine in informacije – najbolje takšne, ki jih ti ne morejo najti nikjer drugje.
  • S PR člankom lahko bralcem ponudite neko dodano vrednost, jim ne le predstavite sebe, ampak to, zakaj ste boljši in zakaj vam lahko zaupajo – s tem ustvarite pri njih pozitivno sliko o vašem podjetju, kar je vsekakor zelo pomembno.
  • Tako obliko kot vsebino PR članka je treba prilagoditi mediju, kjer bo objavljen. Pri tem imate na voljo tako tiskane kot spletne medije, vsak od njih pa ima svoja pravila glede dolžine in vsega ostalega, kar je treba upoštevati tudi pri pisanju. Če potrebujete promocijsko besedilo, ki bo objavljeno v točno določenem mediju, časopisu, na spletni strani ipd., tega vsekakor ne pozabite omeniti piscu, saj bo vsebino besedila na podlagi te informacije lahko prilagodil tako, da bo zanimiva za bralce določenega medija.

Privlačna prodajna besedila

pisanje marketinških besedilPR članki in druga promocijski teksti morajo biti napisani privlačno in zanimivo, s čimer poskrbijo za odlično promocijo – torej točno za tisto, kar potrebujete. Naša ekipa vam lahko pomaga poiskati tudi ideje za promocijska besedila, ki so povezana z vašo dejavnostjo, izdelki ali storitvami.

Po želji vam pripravimo PR članek o kateri koli temi oziroma pri pisanju upoštevamo vaše ideje in jih spremenimo v kakovostno promocijsko besedilo izbrane dolžine. Predlagamo vam lahko tudi to, o čem bi bilo zanimivo pisati, kaj bi po našem mnenju pritegnilo spletne obiskovalce k branju, saj imamo s pisanjem veliko izkušenj, zato vemo, kakšni promocijski članki pritegnejo bralce in kakšni ne.

Priprava različnih naslovov

Poleg tega pa vam bodo pomagali izbrati tudi naslov za članek oziroma vam po želji pripravijo celo več možnosti za naslov, med katerimi nato sami poiščete tisto, ki vam najbolj ustreza. Privlačen naslov je namreč ključen, saj močno vpliva na to, kdo bo sploh kliknil na članek in ga prebral.

Za vas lahko torej pripravimo PR članek s katero koli tematiko in v njem učinkovito predstavimo vaše podjetje, storitev ali produkt ter tako izboljšamo vašo prepoznavnost!

Stopite v stik z nami in skupaj bomo poskrbeli za vašo promocijo!