Potrebujete opise izdelkov za spletno trgovino? Potem ste prišli na pravi naslov!
Opisi izdelkov za spletno trgovino morajo biti informativni, privlačni in zanimivo napisani. Kupca mora vsak opis izdelka prepričati, da je prav ta izdelek pravi zanj, da ga odloži v košarico. Hkrati pa so opisi izdelkov in kategorij ter podkategorij pomembni tudi z vidika SEO optimizacije.
Zaradi tega morajo biti opisi izdelkov popolnoma unikatni. Prav tako ali pa še bolj pomembni pa so opisi kategorij in podkategorij, ki morajo vsebovati izbrane ključne besede in biti primerne dolžine, da lahko rangirajo v spletnih iskalnikih.
Kakšni naj bodo opisi v spletni trgovini?
Vsak, ki je že kdaj kupoval v kakšni spletni trgovini, ve, da so opisi izdelkov v njih velikokrat pomanjkljivi, slabo prevedeni s strojnimi prevajalniki ali polni informacij, iz katerih o izdelku izvemo ničesar. V takem primeru se je težko odločiti za nakup ali pa moramo za dodatne informacije kontaktirati ponudnika, kar tako njemu kot nam krade predragoceni čas in podaljša tudi proces nakupa, zaradi česar se morda zanj na koncu sploh ne odločimo.
Nekateri spletni trgovci zato v želji, da bi to spremenili, želijo poiskati nekoga, ki bi za njih pripravil unikatne opise za prav vse izdelke v spletni trgovini. Pri tem pa ne pomislijo na to, da če je izdelkov v spletni trgovini zelo veliko, tudi cena za pripravo takšne količine besedil nikakor ne more biti nizka. Prav tako ne pomislijo na to, da samo en stavek ali dva ob vsakem izdelku ni dovolj, ampak imajo največji učinek daljši opisi izdelkov, kar pa ceno njihove priprave le še poveča.
Kako se torej lotiti priprave opisov, da bodo ti kakovostni in da zanje vseeno ne boste zapravili celega premoženja?
1. Izboljševanja opisov izdelkov se lotite postopoma in ne vseh naenkrat
Priprava opisov za čisto vse izdelke v vaši spletni trgovini je velik zalogaj, sploh če je vaša spletna trgovina zelo velika. Četudi naročite pripravo prav vseh opisov, bo vse skupaj trajalo kar nekaj časa, zato se bo treba odločiti, kje začeti. Zato se nikar ne lotevajte vsega naenkrat, ampak postopoma in s premislekom o tem, kateri izdelki najbolj potrebujejo boljše opise.
2. Raje manj, pa tisto kvalitetno
Slabo napisani ali nekakovostni opisi izdelkov nimajo nobenega učinka. Če so ti generični – torej, da uporabite isti tekst pri različnih izdelkih v vaši spletni trgovini, ali pa celo prekopirani s kakšne druge spletne trgovine, pa si lahko s tem naredite celo slabo uslugo. Bolje je torej, da imajo le nekateri izdelki res kakovostne opise, kot da imajo vsi izdelki opis le zaradi tega, da tam nekaj piše – s tem ne boste dosegli prav nič.
3. Pripravite izbor najpomembnejših izdelkov v vaši spletni trgovini
Kateri izdelki so tisti, za katere se stranke najbolj zanimajo? Kateri izdelki ključno vplivajo na vašo prodajo in katerih bi želeli prodati več? Če želite določene izdelke bolj izpostaviti, si vsekakor zaslužijo boljši in bolj prodajno naravnano napisan opis, medtem ko pri manj pomembnih izdelkih opis ni tako zelo pomemben.
4. Pri izbiri izdelkov, ki bi potrebovali boljše opise, naj vam pomaga strokovnjak za SEO optimizacijo spletnih strani
Dobro napisani opisi izdelkov primerne dolžine so pomembni tudi z vidika optimizacije spletne strani. Strokovnjak za SEO vam bo znal tudi najbolje svetovati, katere opise je treba razširiti oziroma jim dodati določene ključne besede ter tako poskrbeti, da spletni obiskovalci lažje najdejo pot do njih in jih zaradi tega tudi prej kupijo.
5. Ne pozabite na opise kategorij in podkategorij izdelkov
Marsikdo, ki se loti priprave opisov izdelkov za svojo spletno trgovino, pri tem pozabi na opise kategorij in podkategorij izdelkov, ki so enako ali celo bolj pomembni. Poleg tega pa jih je običajno potrebnih manj, kar je še dodaten plus, saj jih je tako možno hitreje in lažje urediti. Zato se je pri spletni trgovini najpametneje najprej lotiti prav opisov kategorij izdelkov, nadaljevati z opisi podkategorij, nato pa pripraviti še čim boljše opise najpomembnejših izdelkov. Šele nato sledijo opisi vseh ostalih izdelkov v spletni trgovini.
6. Opisi kategorij izdelkov so lahko tudi daljši
Pri tem je treba dodati, da se v zadnjem času vse več spletnih trgovin odloča za dolge opise kategorij, ki nekoč niso bili v navadi. Zakaj? Ker so se taki opisi izkazali za zelo uspešne! Tako so lahko dolgi tudi po 500, 1000 ali še več besed in tako iz klasičnih opisov kategorij prehajajo že v nekakšne bloge, v katerih so predstavljeni izdelki v določeni kategoriji ter dodane ključne informacije o njih, o tem, na kaj paziti pri nakupu itd. V njih je torej vse, kar je pomembno za morebitnega kupca izdelkov, pa tudi vse, kar je pomembno za algoritme spletnih iskalnikov oziroma SEO optimizacijo. Prav zaradi tega se takšne daljše opise kategorij v vaši spletni trgovini splača imeti tudi vam!
Če potrebujete opise izdelkov ali kategorij in podkategorij za svojo spletno trgovino, nas kontaktirajte in pripravili jih bomo za vas!