Izdelava spletne trgovine – dobre prakse

Projekti, kot je na primer izdelava spletne trgovine, lahko vzamejo veliko časa in energije. Pa tudi živcev. Kako se temu izogniti? Kako poskrbeti, da bo vse skupaj teklo čim bolj gladko in s čim manj zapleti ter da bo celoten proces hitro zaključen? Kakšne so dobre prakse na tem področju, ki jim velja slediti in kje najti ponudnika, ki jih uporablja? Če razmišljate o tem, da bi začeli s spletno prodajo, se je pred začetkom takšnega projekta pametno čim bolj informirati in pridobiti odgovore na vsa zgoraj našteta vprašanja.  

Reference in izkušnje so bistvenega pomena 

izdelava spletne trgovine, dobre prakse, izdelava spletnih trgovin

Izdelava spletne trgovine je obsežen projekt. Gre za projekt, ki zahteva kar nekaj znanja in truda, če želimo, da je vse skupaj narejeno tako, kot je treba. Zaradi tega za to ne more poskrbeti vsak, ampak zgolj tisti, ki ima vse potrebne izkušnje in lahko pokaže tudi reference, s kateri dokaže, da je takšne projekte že uspešno zaključil. To pa mora biti tudi glavni kriterij pri iskanju ustreznega ponudnika, saj so njegove izkušnje in reference pri izbiri bistvenega pomena. Veliko o tem, kakšne strani izdeluje, vam pove že samo njegova spletna stran, pri čemer preverite vse detajle: od samega dizajna in grafične podobe do delovanja spletnih obrazcev in podstrani ter kakovosti napisanih besedil.  

Izdelava spletne trgovine na ključ 

Celovita izdelava spletne trgovine vključuje načrtovanje, analiziranje tržišča, programiranje, oblikovanje, pripravo slikovnega gradiva in besedil, SEO optimizacijo in še kaj. Zaradi tega je za uspešno izvedbo takšnega projekta potrebna usklajena ekipa različnih strokovnjakov, ki bodo lahko kar se da najbolje poskrbeli za to. Ravno zato je najbolje izbrati ponudnika, ki ponuja vse našteto. Izdelava spletne trgovine na ključ je namreč hitrejša in daje veliko boljše rezultate. Zato je v ta namen pametno izbrati večje podjetje ali spletno agencijo, ki nudi takšno storitev in ima zaposlene strokovnjake z različnih področij, ki bodo sodelovali pri takšnem projektu in poskrbeli za to, da bo ta čim bolje in čim hitreje narejen.  

Koliko časa traja izdelava spletne trgovine? 

Čeprav gre za zahteven in obsežen projekt, pa se z izkušeno ekipo strokovnjakov da tak projekt izpeljati tudi dokaj hitro. Pomembno je, da ekipa deluje usklajeno in da se že vnaprej naredi dober načrt, ki omogoča, da posamezni člani ekipe lahko delujejo vzporedno. Tako lahko istočasno, ko programer začne pripravljati vse potrebno za začetek dela, oblikovalec že začne načrtovati CGP za stran ter z naročnikom išče najbolj všečne dizajne, nekdo drug pripravlja slikovni material in fotografije za stran, SEO strokovnjak se ukvarja s SEO analizo ključnih besed, ki jih nato pisci vključijo na strateška mesta v besedilih, ki jih začnejo prav tako pripravljati takoj, ko je mogoče. S tako usklajeno ekipo in tako usklajenim načinom dela je možno za izdelovanje poskrbeti v relativno kratkem času. Koliko časa bo vse skupaj trajalo, pa je odvisno predvsem od tega, za kako obsežno trgovino gre in kaj vse želite imeti na strani. Če gre za manjši projekt, bo dovolj že nekaj tednov in bo narejen, pri večjih projektih pa lahko vse skupaj traja tudi nekaj mesecev.