Kakovostna vsebina je najboljše marketinško orodje!

Vsebinski marketing in pisanje besedil

Ste se že kdaj vprašali, zakaj tako radi brskamo po spletu in kaj je tisto, kar nas pri internetu tako zelo privlači, da lahko zaradi njega za računalnikom preživimo ure in ure?

Odgovor na to vprašanje je preprost: na spletu je namreč na tisoče in tisoče zanimivih vsebin in informacij. In prav te vsebine in informacije lahko uporabite tudi kot zelo uporabno in učinkovito marketinško orodje. Tako imenovani content marketing ali vsebinski marketing je namreč zelo uspešen!

Vsebinski marketing poskrbi za več obiska in konverzij

Če poskrbite za to, da bodo lahko spletni obiskovalci zanimive, poučne, zabavne in informativne vsebine našli na vaši spletni strani in na profilih vaših družbenih omrežij, boste dobili več obiska, s tem pa tudi več možnosti za to, da prepričate svoje stranke v nakup ali naročilo vaše storitve. Vsebinski marketing torej lahko učinkovito pripomore k vaši uspešnosti na spletu, kar se vsekakor splača izkoristiti!

Kaj je vsebinski marketing in kako deluje?

Vsebinski marketing je najboljši odgovor na vprašanje o tem, kako uspeti na spletu, kako si zgraditi boljšo prepoznavnost in poskrbeti za dobro ime vaše spletne strani, podjetja ali blagovne znamke.

Vsebinski marketing vključuje:

    • pisanje besedil za spletno stran,
    • priprava vsebine za blog,
    • pisanje zanimivih novičk,
    • priprava e-knjig,
    • izdelava kvizov, anket itd.,
    • priprava zanimivih vsebin na družbenih omrežjih,
    • priprava webinarjev in drugih izobraževalnih vsebin,
    • izdelava uporabnih infografik,
    • snemanje podcastov,
    • snemanje videoposnetkov in vlogov,
    • priprava ostalih vsebin, ki jih objavimo na spletu.

Pravzaprav vsebinski marketing vključuje prav vse, kar zanima vaše (potencialne) stranke in s čimer jih lahko prepričate, da se odločijo za obisk vaše spletne strani, naročilo in nakup vašega izdelka ali naročilo vaše storitve!

Strategija za vsebinski marketing je temelj za spletni uspeh

Če imate srečo, vam lahko uspe s kakovostno vsebino navdušiti spletne obiskovalce tudi brez posebne strategije, a z njo je uspeh skorajda zagotovljen. Zato ni dovolj le, da pripravite kakovostne vsebine, ampak je treba vedeti tudi, kakšne naj bodo, kje jih objavljati, koga želite prepričati z njimi in kakšne cilje želite z njimi doseči.

Premišljena marketinška strategija je osnova za vsebinski marketing, zato ničesar ne prepuščajte naključju, ampak še danes začnite graditi strategijo za svoj spletni uspeh!

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja